Wednesday, September 2, 2009

~It's my birthday...

OhEmJiii..... dah makin tua dah aku!! eiiii...... tak sangka-tak sangka...


owh since 12.00am semalam tak putus-putus sms dgn incoming called aku dapat.... adusssss terharu... Glams sgt..ahaks...


Nway...sempena ulang tahun ke 2* neh aku hanya doakan semoga perjalanan hidup aku lancar...tanpa onak dan duri (acececeH) plus dapat la kiranya aku settle down apa yg patut. heheh yg paling penting... "AKU BERAZAM nak lipat-gandakan lagi khidmat terhadap Ma&Abah"..
~uhhh sejuknya perut ibuku!! (*_*)


To my siblings, friends and Mr Tetttt...thank you for pray and love...

Love u all...Muachsss :*

5 comments:

imine said...

happy birthday nina. claim hadiah ngan ynt eh. hehehe.

semoga pjg umur murah rezeki selalu. tc.

Nine said...

Mr Melbourne,

Thank you..thank you!..hehhe..Terharu. Sob.sob.sob

amirulismail said...

Mr. Tetttt yer...... ahahah

Alinlai said...

masuk kuiz apa ni dok teeeettttt sana sini ni kwang3...

Nine said...

Amir Akob@Mirul : 'Tetttt' kan jer...sebut nama penuh pun buang karan!

K.lyn : Heheh nak masuk pop kuiz tak dapat...heheh kuiz FB ok?!