Wednesday, August 26, 2009

~Kami&Ramadhan

Assalamualaykum wbt...



hehhehe....sesuaikan dengan mode Ramadhan lagi??....

Alhamdullilah..tahun neh aku bersyukur kerana diberikan kesempatan nak berbuka puasa, bersahur dan bertarawih bersama-sama..hehhe...suspend je kan ayat tuh...bersama-sama 'Mama' ehem..ehem!!


Kesian jgk la...bukan apa lepas arwah meninggal dunia aku yg byk temankan dia. Then lepas je aku keje mmg tak dak peluang lgsg nak berbuka,bersahur sampai terawih pun ellek.....hahhaha...


So Ramadhan kali neh aku tgk dia happy bangat...heheh kami enjoy berbuka sama-sama, then p terawikh sama-sama even kadang2 aku kejan-kejan dia buat 8rakaat je (*_*)
mungkin betol la org kata....kami dua macam anak-beranak ..hahahhaha.....


Bukan apa...kami selalu jgk tak sekepala...aku neh lagi la...mmg kadang-kadang tak boley nak blend ngan pendapat dia. may be jarak kami kot yg agak jauh. kalo dah gaduh-gaduh pun last-last kami baik balik. yg penting aku akan 'sorry and apologies' dlu kat dia..
Yang muda kena la hormati yang tua kan konsepnya!!!..hehehhe....


ok-ok just doakan semoga Allah lindungi dia ngan rahmat berlimpah-ganda....Amin.




Taraaaaaa..... Inilah si Cantek, Mama!!


I lurve you sista!!~

1 comment:

Alinlai said...

baguih baguih camtu aaaaa... i like :)