Wednesday, January 6, 2010

~Come on Bebeh!!!

Wow!!! tak sedar2 tak sangka2 tungging terbalik last2 arinh dah ENAM HARIBULAN JANUARI DUA RIBU SEPULUH.

tgkkkkk!!! seberapa pantas masa berlalu??...huhu...


Apa azam tahun baru anda???


arghhh...buhsan tol setiap kali tahun baru sure soklan camneh org nak tanye. To be honest, aku takde azam tahun baru. Sebab apa tau kekonon berazam bagai tapi towards the end...HARAM!!!! =p


So far class pun dah start... tp yg paling penting aku nak maintain pointer dan A's. hhahahhahha...giler riak?! :>
Emphhh...kalo sem lepas aku struggle study tapi sem neh aku nak study smart. It means... early preparation and tamau STRESS!!!...
Wahhh kira cam Azam TAHUN BARU la jgk tuh budak oi.... heeee.....


So bg merealisasikan segala cita2 dan harapan maka, SAYA DENGAN PENUH SEMANGAT DAN KEAZAMAN SERTA ILTIZAM YG TINGGI.... akan berusaha bersungguh-sungguh memastikan segala yg dirancang berjaya terlaksana dengan izin Allah SWT. Amin...

;)' berpeluh2 pulak....cam speech YB pun aldo gak tuh...


Sebut balik pasal perancangan... ada la beberapa plan dalam kepala otak aku neh. Tapi biarla RASIA. hahhah... nnti kalo kecoh2 tak jadi haru-biru plak...Mak jgk yg MALU!! :@


Ok..sampai sini dlu. WISH HAPPY NEW YEAR utk SEMUA!!!

1 comment:

Alinlai said...

azam jgn tak azam ;)