Friday, January 22, 2010

~GEMOK???

Aku dah gemuk???....Omaigod!!! Omaigod~~~




betul kew neh aku dah gemuk???



Rasanya betul la kot. Huh!!~ ceritanya camneh la, last week tgk movie kat Pavilion. P menonton dgn En Moks, seblom tgk muvi s usual...bli la combo yg ada popcorn ngan Coke. Mak order yg BESAR occay sebab lapar la tak makan apa lg even time tuh dah kul5pm.


Then bila dah masuk cinema, dah dapat seat aku pun start la menguyah.. uiksss sedap giler popcorn caramel neh. Nyum2...en Moks yg kat sebelah gue neh asek jeling je..pastuh dia tegoq, "Cik Pend (nama manja aku...peeewittttt!!) lu kebuloq no..ujan pun tau benti tau!!," dia kata.



Tapi ada aku kesah???....aku slumber je makan tak benti2. Yg aku perasan la kan...sepanjang tgk ADNAN SEMP-it tuh...molot neh tak benti2 mengunyah!!!... perghhhh bila ingat2 balik...gaya aku makan kalah org preggy.



Owh nak lanjutkan lg cite, dah settle bergelak ketawa bagai nak mamps tgk AKSI Adnan yg kunun2 REMP-it tapi sebenaqnya dlm ati aldo taman tuh kan de...kami pun p la semayang. (Baguskan...SEMAYANG itu tiang agama!! mueh2///). Lepas semayang perut lapar balik then ordered nasik goreng tomyam n nasik goreng omelet.


Yang Wa panassssss sgt kan, boleh plak si Moks neh tetiba bersuara, "Makcik, gua dah tau dah lu gemuk katne,".... huh???!!~ terBUNTANG mata aku neh.
Aku tnyer dia cepat2, "Haaa...kat mana pakcik,kat mana??," ....
Then dia jawab, "Kat pungkoq!!, tapi takpe Makcik...Nenek gua kata, klau buntut besar senang nak bersalinkan...so OK la tuh Makcik," kata Moks sambil bergelak-gelak.



Ishhh....rasa cam nak penampaq ngan sepak je dia laju2..tapi TAK SAMPAIkan..
emphhh....concern neh. BETOI ka aku dah gemuk????!!!~~~


Dah sambung lain entry :'(

1 comment:

Alinlai said...

ke ke ke... tak sampai nak penampaq... daih kaki je la... kwang2... tak pe setakat gemuk pika tu tak gemuk orang lain [ehhh faham ka ayat ni? ]