Monday, August 9, 2010

~Mimpi basah???

Ouchhh!!~ Sungguh luchhh skali entry ini tp serious mmg basah pun. Pasai berpeluh-peluh pas sedaq dari todoq pg td ;)



Hurmmm....actually, apa yg aku mimpi neh berkaitan ngan org yg agak rapat la ngan aku. Tapi jgn la di'reveal'kan ya namanya ya Tuan-tuan dan Puan-puan. Biarla daku saja yg mengetahuinya pasai takut gak kang dia marah la pulok. Ada pulok dia hengat aku neh doakan dia yg bukan2. Haishhh...mana buleh camtuh..Cik Pika neh senantiasa mendoakan yg bayeek2 sajork!~ hahhaha



Serious woo terkejut mimpi dgn mimpi malam td xhabis2 lg woo..



Start mimpi tuh...aku dapat called drpd hubby my friend neh yg gtau wife dia baru saja meninggal dunia semasa melahirkan baby depa. Ya Allah, mmg syahdu...aku pun terus la called another two of my friends bgtau berita neh..pastuh yg tragis tuh siap nangis2 lg dlm phone.tak cukup dgn tuh..ada lak tuh scene aku nak p tgk jenazah kwn aku neh dgn pakai bj kurung yg En Moks bg semalam.hikhikhik... nmpak sgtttttt la aku sukaaaaaaaaaa dgn baju yg dia bg tuh!!~

*WINK* Berbangga neh kalo dia tau. ciss... ;')



Impact mimpi neh terasa la mata aku berair gak pas tersedaq tidoq tuh. Hurmmm, mmg aku sygggggg sgt kat kwn aku neh. Kitorang dh mcm adik-beradik. Tau-tau je aku mimpi..terus cakap Alhamdullilah, it was a dream..



Terus lak terpikir lagi...org tua2 kata if kita mimpi seseorg meninggal dunia, maknanya orag tu pjg umur. Wallahuaklam...hehhe...




Apa-apa pun..utk kwn yg aku kasihi dan sayangi tu. Aku doakan semoga dia selamat melahirkan baby sulung dia nnti dan i'Allah aku akan selalu doakan kesejahteraan dia. I love u so muchhhh and Allah bless u. Amin!~

No comments: