Wednesday, August 4, 2010

~Sebelum Ramadhan

Ewwahhhh...

Tgk entry neh..semangat Ramadhan walopon nx week baru nak posa.



uikss this coming Ramadhan means that dah 2thn la aku berpuasa ngan en Mok. hehe..amin harap2 kekal la untuk Ramadhan yg berikut..berikut..berikutnya selama2nya. `ahaks...



Owh sebut pasai 'perjalanan sebelum Ramadhan', kami ke Kluang,JB baru-baru atas jemputan kawan uitm aku nikah. MasyaAllah, jammed like h*ll along the way. Sampai je umah kenuri mmg bedal betul2 la dan nasik kenuri tuh mmg Mak Is (ibu pengantin) serve utk kami dua org je. Sedappppppppp sgt..Thanks Istimah. Selamat Pengantin baru.. (nnti upload picasa k)
Ok meh kita story-mory sepanjang berada di JB.




Owh neh antara tempat-tempat yg kami singgah utk makan. SILA beri perhatian MAKAN ye. heheh..


*MURTABAK SINGAPORE, LARKIN - perghhhh marvelous!!~ mmg menjilat jari la. Besaq+murah+daging tebal = RM5. SUMPAH berbaloiiiiiiiii sgt.
*MEE REBUS PAK LONG LARKIN - neh pun boley kasi two thumb up!! TERBAYYEKKKK wok.. kuah dia pekat siap daging byk lg. mmg layyennnnn plus lg gumuk la aku ;p
*OTAK-OTAK KEMPAS - Oke otak-otak neh dlu aku pernah makan kat Sg Segek (if x silap). Tp neh kitorg mkn kat Stulang. heheh..Aku dh kenyang.Dah sendat sgt perut tuh tapiiiiiiiiiii ku tabahkan jua. Layyennnnn sebakul.hahhahah
*ROTI CANAI (kat Jln Dato' Abdullah Tahir) - neh pun cara jgk. Kuah dal dia mmg A++.
*MEE BANDUNG MUOR - Neh je yg kurrenggg sket. May be mmg kena betul2 p Muor kot. hehhe..



huh!!~ rasa terliuq lak bila teringat bab makan2 neh. Nak2 aku tgh puasa arineh. Whoppss bukan ganti occay tp sunat je :)



Hurmmm terasa lak nak makan Popia BESAQ kat Pekan Kajang, Asam Pedas kat Pandan Indah apa lg??Owhhh Cendol kat Somban..hehhe. Masyarakattttttt makan je kan. Ok, akan diusulkan pd Ah Mok pas dia balik o/station Vietnam neh :p



SILA LA PULANG DGN SEGERA YE EN MOK ku..hahhah

No comments: