Monday, August 10, 2009

~Malas kot tajuk dia....



MalasNyer....



Itulah perasaan aku yang sebenar dari semalam sampai pagi tadi...Ishhh kalau la ada ubat MALAS juai kat mana-mana tanpa ragu-ragu aku beli.. (^_@)

Malas sebab aku rasa.............lately ni tidoq aku kerap terganggu..
Kena berjaga sampai pukul2am setiap hari..adeeiiii letihla...

Lagi tak ku suka bila....JENG.JENG.JENG....mata neh dah ada eye-bag yang kadangkala kawan-kawan aku kutuk..."Lu dah ada eye-bag COACH la"...argghhhh SIOT je korang-korang semua!! hahahhhahaha/.....




Caption: Mata yang dah ber"eye-bag" Coach.. tsknya..uwaaa







Rasanya malam ni aku dah boley tido dgn aman...Hope so Babe!!!.......


Bukannya apa,

  1. Aku dah submitted my assignment
  2. Kejap lagi pukul8pm aku ada mid-term exam STATISTIC sampai pukul 10pm
  3. Aku JANJI tamau layan any call or SMS-text from MAMAT sengal tuh lagi

Jadi kuatkan semangat WAHAI Diana Hasan. Sesungguhnya takdak sapa yang dapat halang daripada hang mendapat tidur yang secukupnya. hehhehehe.......


Ok-ok...nak mandi then bersiap-siap untuk ke faculty.....


All the best PIKA (*_*)

3 comments:

Alinlai said...

hmmm kurang tido ke terlebih tido kwang3... tak pe nanti kalu letak uncang teh hilang la eye bag tu... tinggal bag je ;)

Nine said...

:)

Ok2...tapi mmg kurang ajqqq la kwn Pika tuh...ada ke dia siap kata hantaran tolak rm1500. PAstuh semlm plak dia kata turun lg rm1200... hoiii nak tinggal berapa???...
Hahhahahahha Sengal la. Kwang2

amirulismail said...

tak mau layan SMS-text??
kalau call??