Thursday, July 9, 2009



~SU LYN mahu saya menjawab tagnya didalam Bahasa Melayu. Maka dengan ini, saya dengan amat berbesar hatinya menjawab segala persoalan yang tertera di bawah:

TAG 1

Mari menjawab soalan dalam Bahasa Malaysia.tag Bahasa Melayu

  1. Bekas kekasih saya adalah: Bean
  2. Saya sedang mendengar: Opismate bagitau that our Boss is on leave today!!..Yeahh
  3. Mungkin saya patut: Time out and shopping spree@Gardens (",)
  4. Saya suka : Handbag, Kasut dan TIDOQ
  5. Sahabat-sahabat baik saya: Berhati mulia, Sopan dan Ayu ( Eii Yucks!!..hehe)
  6. Saya tak faham: kenapa saya masih SINGLE (Ahaha..GILOS!!!)
  7. Saya kehilangan: Kata-kata
  8. Ramai yang berkata: -kata.
  9. Makna nama saya: Tatau tapi sempena nama Princess of Wales, Lady Diana.
  10. Cinta itu adalah: BUTA (Walaweiii...)
  11. Di suatu tempat, seseorang sedang: mengorek hidungnya sambil menunggu bas.
  12. Saya akan cuba: Complete my master degree within 1year 1/2mth.. insyaAllah.
  13. Ayat SELAMANYA membawa maksud: SELALU.
  14. Telefon bimbit saya: CAP AYAM
  15. Bila saya terjaga dari tidur: saya akan celikkan mata saya dahulu.
  16. Saya paling meluat apabila: Orang lambat (Appointment,Dating etc.)
  17. Pesta/Parti adalah: It's hunting time!! (",)
  18. Haiwan yang paling comel yang saya pernah temui ialah : BADRUL NIZAM (hehehe..)
  19. Peringkat umur yang paling menyeronokkan bagi saya ialah : during Childhood.
  20. Hari ini: hari bersemangat (keluar umah awal Lol!!~)
  21. Malam ini saya akan: bersosial bersama rakan2.. (Sosial ker???)
  22. Esok pula saya akan: Bertafakul (Ari Jumaatkan)
  23. Saya betul-betul ingin: Mencintai dan Dicintai ( Huhu~ayat SEMBILU KASIH.Jahanam!!)
  24. Ketika saya lihat wajah saya di hadapan cermin pagi ini: saya TERUJA kerana eye-bag circle semakin berkurangan (Terima Kasih TNS..hehhe)
  25. Pusat membeli-belah atau arked permainana: The Gardens/Pavillion tapi arked permainan yg paling best kat Pekan Segamat. Situlah tmpt menghabiskan masa outing ngan kengkawan UiTM.hehehe
  26. Makanan Barat atau Jepun: Tibai je...
  27. Bilik yang terang atau gelap: Dua-dua bisa dong karena gue tidur berselubung.
  28. Makanan segera adalah: McD, KFC, DOMINO, Pizza Hut ishhh banyak la...
  29. Ayat terakhir yang anda katakan pada seseorang? Ntah tak pasti DOWH!! (mungkin Dowh??)

2 comments:

amirulismail said...

jawapan no 16. Patut ko selalu hangin dengan aku.

Nine said...

Huh...ko taw takperrr....
Hahah...tp i LEBIU miwul n gang org KG!!...hahha gurlppp...