Monday, June 8, 2009

Don't Mess with Nina....

:) NGERI tak tajuk tuh??!! ala sure takde perasaankan bile tgk ngan size badan aku neh.

Tp neh bukan cobaan...hehhe Don't mess with Nina. nampak je aku neh kecik tp Auwwmmm... GARANG+GANAZZZ tau.

Semalam elok je aku p wedding la pastuh siap bersopping spree at The Gardens. Hurmmm siap beli sepasang wedges NINE WEST lg dan naseb jugak tak terbeli COACH dan kemeja at Raoul...tp tetiba bgn je pg neh mood swing. Apa yg tak kena neh Nina??

Biasanya aku jarang la nak moody tak tentu hala. Paling2 pon kalau tak suka satu benda aku akan straight to the point atau dengan kata lain terus terang. Takde nak sembunyi2..hehe...
Hurmmm...sampaikan lunch td pon mkn dua ketul karipap je.
Dasat tol...

Kenapa neh Nina??.....malasla nak cite. Dah cool dah pon. Yg penting bear in mind if kita sincere dan sentiasa ingat Allah serta tunai tanggungjawab kepada-Nya..I'Allah walau pe jadi pun kita akan sentiasa dilindungi-Nya.

Caption: Shopping is a part of my interest and my very own theraphy..trust me! :)



Finally, nak stressed kat sini bahawasanya aku sekarang Happy and Feel Free with this glorious life. Amin...


No comments: