Friday, June 5, 2009

Sha La La La...



BANGI, 26 Feb.-Interesting
tak title tuh????

hahhah....before aku start nak jgk roughly explain sapa yg terlibat dalam penceritaan neh.
Owh antara nama2 yg akan disebut berulang-ulang kali atau watak utama adalah;


KIAH,KARIM,WAHAB dan MINAH...ahahhaha....(nama giler oldskool).

PAGI tu, kami berempat kekononya nak lepak utk breakfast bersama2 kat AmirAli (sek15). Nak jadikan cerita cenggini la..si Kiah neh dia MC pagi tuh. cam biasa la aku plak OFF arituh. So aku la yg temankan dia p klinik. (Klinik biasa la mana lg!!!~) dalam duk tunggu2 turn nak check tuh ada la idea giler si Kiah neh..hehhe dia ajak aku p Genting. Maklumla kami dah dekat ngan terminal bas, Hentian Kajang. tp.....sorry la jauh kot Genting tuh. Mau aku kena sekeh kepala ngan family aku tak cakap awal2.hehe.

Lepas je dah amik ubat dan MC, kami masing2 balik umah dulu. Around 1.00pm kami janji nak lunch dgn Karim dan Wahab kat tempat biasa..(OldTown)...

Hurmmm kompiuskan??? cemana boley sampai Malacca?? huh...tengok dlu pix merpati dua sejoli neh kay...LAYANNNNNNN....hehhee



CAPTION: Photo pertama yg dirakamkan sebaik tiba di Melaka...harap2 si Kiah ngan Karim neh bley lew pakai baju pengantin cam kat belakng tuh one day...Amin.


Actually trip to Melaka neh kami langsung tak plan pon. Secara spontan dan juga boley dikatakan coincidence.hehhehe.....cadang2 tuh nak lunch kat area2 umah je iaitu di Bangi tp ntah cemana tetiba je Karim menyuarakan cadangan.."Melaka mau???" huh...Melaka???
Acececece...aku ngan Kiah neh kekonon cam terkejut ler...padahal dlm ati. mau2 mau..huhu!!
Maka ke Melaka la kami.


Setibanya di Melaka..(hahha cam batak jgk la sekor2) asik nak pose je. Yg aku plak dah kena sound ngan ahli rombongan sebab xcited nak je Jonker Walk mencari kebaya nyonya.
Actually kebaya neh aku dah lama nak beli. Ingat lg last time kami iaitu aku ngan Yana ngan Lan dtg tuh dah terbekenan ngan satu kebaya. Tp time tuh aku dah borong byk sgt..hehhe(mmg GILER soping)...

Kat bawah neh antara pics yg sempat diupload....tp nak tgk lebey...dalam facebook i kay. (dianne_hasan@yahoo.com).




CAPTION: Juling mata Kiah dan Minah tiup buih tuh..adusss..



CAPTION: Antara 'pose' terbaeekkk Kiah dan Minah..hehehhe

Lepas dah penat bergambar (padahal byk lagi pose menarik...tgk facebook i tau!!~) kami pown menjamu selera kat kedai yg ala2 country bar gitu!!! tak ingat kay nama kedai tuh...tp boley la nak tunjukkan pd sapa2 yg berminat nak p.hehhehe....mmg makan pulun tak hengat lew..laparkan??! Asal nak lunch tp...sanggup menahan lapar sampai ke Melaka. Haishhh...

Tp makanan mmg sedap...yg aku ingat..aku order nasik lemak spesel, pastuh si wahab lak ala2 nasik goreng...yg sadis tuh Kiah neh la..ada ke p order meehoon. Ishhhh aku pon boley buat. Hehehe btol kew boley???!!~ ageggegee...




CAPTION: Wajah Wahab, Minah dan Kiah yang kekenyangan...burp..Alhamdullilah.

Hurmm....cukup la kot setakat tuh je. Panjang2 karang pon bukan org nak baca sgt.hehhe...ok next trip CAMERON (weeehaaa!!~) so nntila if ada time akan update blog kay..mata dah ngantuk neh...ok...gud nite...

TATA...



1 comment:

Nine said...

Biler kita punya nx trip???....
Adoiii terlupa daku bertanya kepada mereka yg BUTA IT (kecuali Wahab).
SOri ye KENGKAWAN...