Thursday, June 11, 2009

Fuhh!!~

Hari ni bgn dgn semangat baru...ye ke??? Ye la...Wake up at 6am. Perghhh...subuh2 Syafie tuh. Ahaks.. Solat subuh dulu then around 6.45am baru mandi. Neh la sebab nak habiskan baca Favourite Author, Nicholas Sparks: Nights in Rodanthe.

Habis je mandi around 7am. Arghhh awal lagi neh...takkan dah nak siap2 p keje. Haizzz...aku neh bukan cam sesetengah pompuan yg nak kena make up 30min, bersiap je mau dekat sejam. OH NO!!~

So lepak2 kejap atas katil...hehhe...Katil neh tak besar tapi disebabkan tilam yg empuk serta cadar yg sgt2 menarik tu yg buat tak tahan kalo kena tinggal umah berhari2.heheh [Lebih rela neh tak kuar date dedulu semata2 nak buat taik mata]...

Nak dijadikan cite....aku terlelap. yg bestnyer tuh siap mimpi2 lagi. ahahahha...GILOS minah neh!!~

MIMPI saya tuh..ageggege adalah..Mimpi si dia yg tak sure suka kat aku ke tak???
Tgk ari2 neh..tak dapat tgk org tgk kete pon jadila..(GEDIKS KAY!!)...tp biarla.
Tak kuasa aku nak make a move. Tak dak pasai bak kata Ka'ah anak buah aku yg pot pet pot pet mulutnya tuh!!!....

Tp harap2 one day mamat neh berani la nak terus terang ngan aku yg dia pon suka aku jgk..Nak jgk jerit neh kadang2..Oiii AKU NEH SOLO. Jom le 'kapel'...tp memandangkan aku bukan DESPERADO dan mereng tak terucap pon. :)

Ok berbaju merah MNG lengkap dgn vast FOREVER 21 serta berbeg D&G dan berkasut NINE WEST...aku pon start kete manuju ke opis...

OK...selamat bekerja!!!....

No comments: